Įspūdingos, modernaus stiliaus aptakios formos kuria dinamišką siluetą – taip vizualiai ir išraiškingai perteikiamos išskirtinės automobilio eksploatavimo savybės bei efektyvumas.

Šį rafinuotą, sumanų dizainą derindami su kruopščiu meistrų darbu bei naujausiomis technologijomis sukūrėme pažangiausią modelį „Mondeo".

Dar viena išskirtinė naujovė – unikalūs galiniai pripučiami saugos diržai. Oro pagalvės dar niekada neteikė tiek saugumo dviejose galinėse kraštinėse sėdynėse važiuojantiems keleiviams.

Jeigu norite su juo susipažinti asmeniškai, susisiekite su artimiausiu „Ford" automobilių salonu ir susitarkite dėl bandomojo važiavimo.

Galia ir ekonomija

Galimi modelio „Mondeo" varikliai pasižymi puikiomis eksploatavimo savybėmis. O dėl pagerintos pakabos sistemos ir gausybės išmaniųjų technologijų, rafinuota jų galia visiškai paklūsta vairuotojui. Taigi automobilis tiksliai paklus visiems Jūsų norams esant bet kokioms aplinkybėms.

Eksploatavimo savybėms nenusileidžia ir efektyvumas. Tiesą sakant, dėl sumanaus dizaino ir pažangių inžinerinių sprendimų pavyko pasiekti, kad automobilis taupiai naudotų degalus ir į aplinką išmestų mažą CO2 dujų kiekį.

Sužinokite, kodėl šiandienos dyzeliniai varikliai yra ekologiškiausi istorijoje ir vaidina itin svarbų vaidmenį mažinant išmetamų CO2 dujų kiekį.

NAUJAS DVIEJŲ TURBINŲ DYZELINIS VARIKLIS: VISIŠKAI NAUJAS NAŠUMO LYGIS

Mūsų naujas dviejų turbinų dyzelinis variklis sukurtas naudojant itin pažangią variklių technologiją. Tai ne tik pirmasis dviejų turbinų dyzelinis variklis, kurį įrengėme lengvajame automobilyje, bet ir galingiausias bei labai paklusnus – 210 AG (154 kW) galia ir įspūdingas 450 Nm sukimo momentas užtikrina jaudinančią vairavimo patirtį.

Variklis taip pat garantuoja išskirtinę degalų ekonomiją ir į aplinką išmeta vos nuo 124 g/km CO2 dujų – tai mažiau nei būtų galima tikėtis iš variklio, pasižyminčio tokiomis eksploatavimo savybėmis.

Dėl sumanaus dizaino ir protingų inžinerinių sprendimų du turbokompresoriai užtikrina galingumą bet kokioje situacijoje.

Pirminis turbokompresorius veikia važiuojant mažesniu greičiu, suteikdamas papildomos galios tada, kai jos reikia. Pavyzdžiui, įvažiuojant į judrią gatvę. Antrinis turbokompresorius veikia važiuojant didesniu greičiu, pavyzdžiui, padeda greitai, sklandžiai ir labiau užtikrintai aplenkti lėčiau važiuojančią transporto priemonę.

ECO BOOST": IŠ SAVO VARIKLIO GAUKITE VISKĄ, KAS ĮMANOMA

Dėl tiesioginio įpurškimo sistemos ir turbokompresoriaus visi trys benzininiai „EcoBoost" varikliai užtikrina išskirtinį našumą bei taupiai naudoja degalus.

  • Revoliucingas (ir ne vieną apdovanojimą pelnęs) 125 AG, trijų cilindrų, 1,0 l darbinio tūrio „EcoBoost" yra toks pat galingas kaip įprastas 1,6 l darbinio tūrio variklis, bet pasižymi maždaug 25 % geresne degalų ekonomija ir į aplinką išmeta mažesnį kiekį CO2 dujų.
  • Naujas 1,5 l darbinio tūrio 160 AG „EcoBoost" variklis 100 km nuvažiuoti sunaudoja tik 5,9 litro degalų.
  • 2,0 l darbinio tūrio „EcoBoost" variklio galingumas siekia įspūdingas 240 AG, o dėl specialiai suderinto įrenginio „Sound Symposer" smarkiau nuspaudę greičio pedalą salone galėsite klausytis išskirtinio variklio garso.

DYZELINIŲ VARIKLIŲ ASORTIMANTAS

Labiau mėgstate dyzelinius variklius? Tuomet rinkitės 1,5 l darbinio tūrio TDCi arba 2,0 l darbinio tūrio TDCI variklį. Visuose varikliuose įrengta naujausia technologija, didinanti galingumą, sukimo momentą ir gerinanti degalų ekonomiją bei mažinanti į aplinką išmetamų dujų kiekį. Trijų skirtingų galingumų 2,0 l darbinio tūrio TDCi varikliai (galingiausias jų – dviejų turbinų variklis, pasiekiantis įspūdingas 210 AG) taip pat užtikrina išskirtinę degalų ekonomiją ir žemą išmetamų dujų kiekį.

ITIN EFEKTYVŪS DYZELINIŲ VARIKLIŲ „ECOnetic" VARIANTAI

Siūlome ir abiejų dyzelinių variklių „ECOnetic" variantus, pasižyminčius dar didesniu našumu. Pavyzdžiui, 1,5 l darbinio tūrio TDCi „ECOnetic" (2015 m. antro ketvirčio) ir 1,6 l darbinio tūrio TDCi „ECOnetic" variklių CO2 dujų emisija – 94 g/km; 2,0 l darbinio tūrio 150 AG TDCi „ECOnetic" variklio CO2 dujų emisija – nuo 107 g/km, o 180 AG – 115 g/km.

PRIE JŪSŲ VARIKLIO PRIDERINTOS MECHANINĖS PAVARŲ DĖŽĖS

Įsigyjant automobilį, galima rinktis iš dviejų mechaninių 6 pavarų dėžių. Viena iš jų yra lengvesnė ir tinka 1,0 l darbinio tūrio bei 1,5 l darbinio tūrio „EcoBoost" varikliams, taip pat 1,6 l darbinio tūrio dyzeliniam varikliui. Kita pasižymi didesniu sukimo momentu ir tinka 2,0 l darbinio tūrio TDCi varikliui.

MALONESNIS VAIRAVIMAS

Dėl išmaniųjų technologijų automobilis nuolat reaguoja į aplinką: prisitaiko prie kelio sąlygų, eismo ir vairuotojo veiksmų.

Vairavimą palengvina ir gausybė pažangių automobilio funkcijų: nuo LED priekinių žibintų, kurių spindulys prisitaiko prie aplinkos sąlygų, iki komunikacijos sistemos, kurią galima valdyti balsu. Tarp šių funkcijų yra ir gelbstinti nepatiriant įtampos pasistatyti automobilį, ir padedanti nenukrypti nuo važiuojamosios kelio juostos.

Daugiau informacijos rasite toliau pateiktoje lentelėje:

LED TECHNOLOGIJA „FORD DYNAMIC"

Naudojant vieną iš daugybės naujovių – LED technologiją „Ford Dynamic" – sukurti matomumą posūkiuose gerinantys išmanieji priekiniai žibintai, kurie sukasi jums sukant vairą. Juose tradicinės elektros lemputės pakeistos itin efektyviais šviesos diodais, veikiančiais aštuoniais skirtingais režimais.

Priekiniai žibintai reaguoja į aplinką: spindulio trajektorija ir ryškumas keičiasi priklausomai nuo to, ar važiuojate mieste, ar kaime, taip pat prisitaiko prie nepalankių oro sąlygų.

PRIEKINIAI ŽIBINTAI, GERINANTYS MATOMUMĄ POSŪKIUOSE

Modelio „Mondeo" priekiniai žibintai su LED technologija „Ford Dynamic" yra ne tik stulbinantys, bet ir išmanūs. Sukant vairą, jie tiksliai apšviečia kelią ir užtikrina išskirtinį matomumą. Žibintų apšvietimas taip pat prisitaiko prie Jūsų greičio, aplinkos ir oro sąlygų. Aštuoni skirtingi režimai apima konkrečius parametrus vairuojant miesto gatvėmis, kaimo keliais, greitkeliuose ar nepalankiu oru.

Priekiniai žibintai, gerinantys matomumą posūkiuose

LAISVŲ RANKŲ SISTEMA SYNC 3

SYNC 3 yra pažangiausia iki šiol mūsų sukurta sistemos versija. Ji greitesnė ir ja lengviau naudotis, nes dabar šią sistemą galite valdyti balsu. Be to, sistemoje įdiegta dar daugiau funkcijų. Naujojoje sąsajoje pateikti didesni mygtukai, taigi ją dar paprasčiau valdyti. 8 colių įstrižainės lietimui jautrų ekraną galite valdyti tokiais pat pirštų judesiais, kaip išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį, tad užtikrinama dar intuityvesnė navigacija. Sistemoje SYNC 3 integruotos programos „AppLink", „Apple CarPlay" ir „Android Auto", leidžiančios peržiūrėti išmaniajame telefone turimą informaciją automobilyje įrengtame lietimui jautriame ekrane.

Prašome atkreipti dėmesį: Pilna sistemos SYNC 3 ir išmaniojo telefono integracija įmanoma tik naudojant operacinės sistemos versijas „iPhone 5" / „Android 5.0" („Lollipop") arba naujesnes versijas. Kai kurioms sistemos SYNC 3 funkcijoms reikalingas interneto ryšys, todėl taikomi mobiliųjų duomenų mokesčiai. Norėdami patikrinti, ar Jūsų šalyje yra galimybė naudotis programomis „Apple CarPlay" ir „Android Auto", apsilankykite oficialiose „Apple CarPlay" ir „Android Auto" interneto svetainėse, kuriose pateikiama naujausia informacija.

LENGVESNIS VAŽIAVIMAS ATBULOMIS – STEBĖKITE VAIZDĄ UŽ JŪSŲ

Stulpeliai, turėklai, sienelės – viskas ekrane, integruotame centriniame prietaisų skyde: papildomai užsakoma galinio vaizdo kamera rodo viską, kas yra už automobilio, ir įsijungia automatiškai, kai perjungiate atbulinės eigos pavarą. Sistema taip pat rodo virtualias linijas, kurios padės pastatyti automobilį net ir labai ankštoje erdvėje. (Galima rinktis tik kartu su atstumo jutikliais priekyje ir gale arba sistema „Active Park Assist").

TIK TARKITE ŽODĮ...

Su sistema „ Ford SYNC 3" galėsite paskambinti vietiniams restoranams paprasčiausiai ištarę „Noriu valgyti" arba prisijungti prie „Michelin" gido, kuris padės išsirinkti ir rezervuoti staliuką norimame restorane. Belaidis ryšys veikia naudojant viešosios prieigos funkciją ir USB modemą. Sistemoje numatyta skubios pagalbos funkcija „Emergency Assistance", automatiškai iškviečianti skubios pagalbos tarnybas įvykus avarijai.

Saugumas

PAPILDOMA GALINĖJE SALONO DALYJE VAŽIUOJANČIŲJŲ KELEIVIŲ APSAUGA

Galinėse kraštinėse sėdynėse galima įrengti unikalią saugos technologiją – galinius pripučiamus saugos diržus. Įvykus susidūrimui, saugos diržai prisipučia ir paskirsto smūgį penkis kartus didesniame kūno plote, nei įprastiniai saugos diržai. Pažangi technologija mažina krūtinei tenkantį spaudimą ir geriau kontroliuoja galvos bei kaklo judesius, taigi gali padėti sumažinti sužalojimų tikimybę.

SISTEMA „Ford SYNC 3" SU SKUBIOS PAGALBOS FUNKCIJA „EMERGENCY ASSISTANCE"

Emergency Assistance" yra svarbi ir potencialiai gyvybę išsaugoti galinti sistemos „ Ford SYNC 3" funkcija. Mažai tikėtinu avarijos atveju, išsiskleidus oro pagalvėms arba atsijungus degalų siurbliui,

technologija automatiškai susisieks su skubios pagalbos tarnybomis. Prireikus, galite nutraukti skambutį arba patys kalbėti su skubios pagalbos tarnybų darbuotojais. Kritinėse situacijose sistema suteikia svarbiausią informaciją, pavyzdžiui, Jūsų GPS koordinates, net jei Jūs esate praradę sąmonę.*

* Funkcija „Ford Emergency Assistance" veikia daugiau nei 30 Europos šalių. Ši funkcija veikia prijungus suderinamą mobilųjį telefoną, kuris turi būti salone, kai iššauna oro pagalvės (išskyrus kelių zonos oro pagalves) arba susidūrimą fiksuojantis jutiklis atjungia degalų siurblį. Pranešimų funkcija ir skubios pagalbos funkcija „Emergency Assistance" palaikomos ne visomis Europos šalių kalbomis.

PASITIKĖJIMO POJŪTIS SUDĖTINGOMIS SĄLYGOMIS

Automobilyje įrengta elektroninė stabilumo kontrolės sistema „Electronic Stability Programme" (ESP), pagrįsta įvairiomis technologijomis, kurios neleis prarasti valdymo kontrolės. Jutikliai nustato visus staigius valdymo, stabdymo ar kitų automobilio funkcijų pokyčius, dėl kurių automobilis gali tapti nevaldomas. Tuomet ESP tiksliai sureguliuoja kiekvieno rato sukimosi greitį, taigi automobilis tampa stabilesnis ir sumažinama jo slydimo tikimybė. Vienos iš galimų ESP funkcijų yra pajudėjimo įkalnėje sistema „Hill Start Assist", avarinio stabdymo sistema „Emergency Brake Assist" bei elektroninių stabdžių sistema „Electronic Brake Prefill".

AUTOMOBILIS PADEDA IŠVENGTI SUSIDŪRIMŲ ESANT NEDIDELIAM GREIČIUI IR SUSTOJA PATS

Susidūrimai spūstyse, kai tenka dažnai sustoti ir pajudėti iš vietos, bei važiuojant nedideliu greičiu, įvyksta pakankamai dažnai. Pažangi technologija „Active City Stop" skirta padėti išvengti tokio susidūrimo arba bent sušvelninti jo smūgį. Sistemai nustačius, kad priešakyje esantis automobilis netikėtai sustojo, kai Jūs važiuojate iki 40 km/h greičiu, ji automatiškai įjungia stabdžius.

Technologijos „Active City Stop" pažangumą įrodo „Euro NCAP Advanced" apdovanojimas už saugumą.*

* Apdovanojimą pelnė automobilyje „Ford Focus" įrengta technologija. Išvenkite susidūrimų esant nedideliam greičiui

PAPILDOMA KONTROLĖ PAJUDANT IŠ VIETOS ĮKALNĖJE

Pagalbinė sistema „Hill Start Assist" laikinai neleidžia automobiliui riedėti pirmyn ar atgal, kai pradedate judėti iš vietos įkalnėje. Sistema išlaiko slėgį stabdžių sistemoje 2,5 sekundės, taigi duoda Jums daugiau laiko ir suteikia didesnes kontrolės galimybes, kai perkeliate koją nuo stabdžių ant greičio pedalo. Ji taip pat naudinga stabdant ir pajudant iš vietos ant slidžių paviršių.