Ford Kuga” - nesvarbu, kur Jus nuves smalsumas, su miesto visureigiu „Ford Kuga" patogiai ir stilingai nuvyksite į kelionės tikslą.

  • Iki 7.089 EUR nauda Jums;
  • Mėnesinė įmoka tik nuo 151 EUR/mėn;
  • Kaina tik nuo 19 593 EUR;
  • Pasirinkimas net iš 46 išskirtinių visureigių;
  • Standartinėje „Ford Kuga“ komplektacijoje:
  • Gausus variklių pasirinkimas – tarp kurių 1.0l "EcoBoost" jau 6 metus iš eilės "Engine of the year" – pasaulio metų variklis kategarijoje varikliai iki 1.0l darbinio tūrio;
  • Pasiūlymas galioja sandėlio bei užsakomiems automobiliams;
  • Pasiūlymas galioja iki 2018-11-30.

Sužinokite daugiau apie specialų  “Ford Kuga” pasiūlymą

NAUJOJI "FORD KUGA" - miesto visureigis itin patraukliomis sąlygomis.

Naujasis „Kuga" skirtas įkvėpti ir begalinėms galimybėms teikti.

Pažangi technologija SYNC 3 (papildomai pasirenkama modelio variante „Zetec") informuoja apie netoliese vykstančius renginius ir esančius restoranus, suteikdama nepakartojamą nuotykių pojūtį.

Nesvarbu, kur Jus nuves smalsumas, su naujuoju „Kuga" patogiai ir stilingai nuvyksite į norimą vietą. 1,5 l darbinio tūrio benzininiame variklyje „EcoBoost" dera galia, staigi reakcija, neįtikėtina degalų ekonomija ir mažas išmetamųjų teršalų kiekis.

Dar labiau pagerinkite savojo „Kuga" išvaizdą su apdailos paketu „ST-Line".

Išskirtinės priekinės grotelės, unikalūs ženkliukai, tamsūs lengvojo lydinio ratlankiai ir stulbinantis kėbulo stilius įkūnija sportinių automobilių įkvėptą dizainą.

Lizingo mėnesio įmoka tik nuo 151 EUR*

Finansinio lizingo terminas – 5 metai. Pradinė įmoka – 20%. Likutinė vertė – 41% (rida 70 000 km). Metinė kintama palūkanų norma – 2,35 % + 6 mėn. EURIBOR. Nuomos mėnesinė įmoka –nuo 151 Eur/mėn

TECHNOLOGIJA, VISADA ATLIEKANTI SAVO FUNKCIJĄ

  • Nuo intuityviosios balsu valdomos sistemos SYNC 3 iki pastangų nereikalaujančio elektroninio rankinio stabdžio.
  • Nuo išmanios sistemos, padėsiančios sustabdyti automobilį, iki pavarų perjungimo svirtelių, leidžiančių perjungti pavaras pirštų galiukais.
  • Naujajame „Kuga" gausu naujų ir atnaujintų technologijų. Visos jos įrengtos siekiant suteikti patikimo, našesnio ir smagesnio važiavimo pojūtį.

Galia ir ekonomija

Nuo šiol automobiliuose „Ford Kuga" gali būti įrengtas naujas 1,5 l darbinio tūrio TDCi 120 AG dyzelinis variklis, užtikrinantis didesnę degalų ekonomiją ir mažesnį išmetamųjų teršalų kiekį. Automobilyje numatytos ir kitos pažangios technologijos, pavyzdžiui, tiesioginio įpurškimo sistema, turbokompresorius ir dvejopas nepriklausomas kintamas vožtuvų atidarymo ir uždarymo intervalas. Veikdamos kartu, šios technologijos užtikrina greitą variklio reakciją, sklandų ir aktyvų veikimą, taigi vairuoti automobilį bus itin malonu.

Vairavimas ir komfortas

LAISVŲ RANKŲ SISTEMA SYNC 3

SYNC 3 yra pažangiausia iki šiol mūsų sukurta sistemos versija. Ji greitesnė ir ja lengviau naudotis, nes dabar ją galite valdyti balsu. Be to, sistemoje įdiegta dar daugiau funkcijų. Naujojoje sąsajoje pateikti didesni mygtukai, taigi ją dar paprasčiau valdyti. 8 colių įstrižainės lietimui jautrų ekraną galite valdyti tokiais pat pirštų judesiais, kaip išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį, tad užtikrinama dar intuityvesnė navigacija. Sistemoje SYNC 3 integruotos programos „AppLink", „Apple CarPlay" ir „Android Auto", leidžiančios peržiūrėti išmaniajame telefone turimą informaciją automobilyje įrengtame lietimui jautriame ekrane (papildomai pasirenkama modelio variante „Zetec").

VISADA LENGVAI PASTATYSITE SAVO AUTOMOBILĮ

Sistema „Active Park Assist" suteikia naujų galimybių. Sistemos veikimas pagrįstas ultragarso jutikliais, nustatančiais, ar Jūsų „Kuga" tilps pasirinktoje stovėjimo vietoje. Nustačius, kad taip, sistema saugiai įvairuoja automobilį, o Jums belieka perjungti pavaras ir įspausti reikiamą pedalą. Be to, sistema veikia statant automobilį ir lygiagrečiai, ir statmenai. Kai ketinate tęsti kelionę, sistema padės išvažiuoti iš stovėjimo vietos (Papildomai pasirenkama modelio versijose „Zetec" ir „Titanium").

NENAUDOJANT RANKŲ PAKELIAMAS BAGAŽINĖS DANGTIS

Vos pristačius šią „Ford" technologiją, nenaudojant rankų pakeliamas bagažinės dangtis sulaukė itin didelio pasisekimo. Jį ypač pamėgo aktyvaus gyvenimo būdo mėgėjai. Jei Jūsų rankos užimtos, bet su savimi turite automobilio pultelį, Jums beliks pajudinti koją po galiniu buferiu ir bagažinės dangtis automatiškai atsivers pastebėjęs, kad prie jo priėjote. Bagažinės dangtį taip pat galima valdyti naudojant automobilyje įrengtus mygtukus.

ELEKTRONINIS RANKINIS STABDYS

Išmanus naujasis elektroninis stovėjimo stabdys leis užmiršti apie įprastą rankinio stabdžio svirtį. Nuo šiol rankinį stabdį įjungsite paspaudę centriniame prietaisų skyde įtaisytą mygtuką. Ši funkcija ne tik užtikrina daugiau laisvos vietos salone, bet ir daro gyvenimą paprastesnį, nes mažina poreikį reguliuoti stabdžius tarp atliekamų techninės priežiūros darbų (nėra modelio variante „Zetec").

PAGALBA VAŽIUOJANT ATBULINE EIGA

Naujausiomis technologijomis pagrįsta sistema „Cross Traffic Alert" padeda išvengti bereikalingo spėliojimo ir rūpesčių, išvažiuojant iš stovėjimo vietos atbuline eiga. Pastebėjus artėjantį objektą, įsijungia garsinis įspėjamasis signalas ir įsižiebia atitinkamame šoninio vaizdo veidrodėlyje įrengta lemputė (pasirenkama savybė).

Saugumas

SAUGESNIS VAIRAVIMAS MIESTE

Avarijos spūstyse arba lėtai judančiame automobilių sraute yra itin dažnos (ypač miesto gatvėse, kuriose vyksta intensyvus eismas). Sistema „Active City Stop" skirta padėti vairuotojui sumažinti susidūrimo smūgį ir, kai kuriais atvejais, išvengti galimo susidūrimo. Sistemai nustačius, kad priešakyje esantis automobilis netikėtai sumažino greitį, kai Jūs važiuojate ne didesniu kaip 30 km/val. greičiu, ji automatiškai įjungia stabdžius (pasirenkama savybė).

IŠMANESNĖ NEI ĮPRASTA VISŲ VARANČIŲJŲ RATŲ SISTEMA

Išmanioji visų varančiųjų ratų sistema nuolat stebi važiavimo sąlygas. Tai darydama ji nustato reikiamą ratų sukibimą, vairo pasukimą, balansą ir reakciją bei atitinkamai sureguliuoja automobilio charakteristikas. Nesvarbu, ar važiuojate šlapia, sausa arba apledėjusia kelio danga, sistema nukreips daugiau galios į priekinę arba galinę ašį, kai to labiausiai reikia, užtikrindama išskirtinį valdymą bet kokioje situacijoje. Važiuojant nedideliu greičiu, sistema didina ratų sukibimą. Pavyzdžiui, jei priekiniai ratai važiuoja ledu, o galiniai – ne, didesnė sukimo momento dalis nukreipiama į galinę ašį, kuriai jis labiau reikalingas. Sistema įsijungia tik tada, kai jos reikia, taigi padeda taupyti degalus važiuojant lengvesnėmis sąlygomis.