Toks dinamiškas, kaip ir atrodo – kiekviena savo detale
Ford Puma
Profesionalų sukurtas dizainas ir konstrukcijos
NAUJASIS FORD TRANSIT FURGONAS
LENGVŲJŲ HIBRIDŲ TECHNOLOGIJOS VEIKIMO PRINCIPAS
LENGVŲJŲ HIBRIDŲ EFEKTYVUMAS
Vidaus degimo variklis veikia išvien su elektriniu varikliu. Važiuojant nedideliu greičiu arba sustojus, šis variklis gali išsijungti pats, o prireikus 48 V starteris-generatorius jį vėl sklandžiai užves. Atskira 48 V ličio jonų baterija rekuperacinio stabdymo metu įsikrauna automatiškai, kai važiuojate laisva eiga arba stabdote. Baterijos nereikia papildomai prijungti prie energijos šaltinio.
EFEKTYVUS DEGALŲ NAUDOJIMAS
Lengvųjų hibridų varos sistemos gali būti ekonomiškas būdas prisijungti prie perversmo elektrifikacijos srityje. Be to, lengvieji hibridai yra puikus pasirinkimas su trumpesnėmis kelionėmis savo kasdienybėje susiduriantiems žmonėms, ypač tuomet, kai tenka dažnai važinėti po miestus vidutiniu greičiu. Ford ketina pristatyti benzininę hibridinę varos sistemą. EcoBoost Hybrid technologija apsiginkluos mūsų 1 litro darbinio tūrio benzininius EcoBoost variklius turintys Fiesta, Focus ir Puma automobiliai. Pasitelkus naujausią dyzelinę Euro 6 technologiją, EcoBlue Hybrid sistemą turės ir Transit Custom bei Transit modeliai.